+36 96 510 170 iskola@peterfy.hu

Fertő-kör ’24

2024. okt. 10

Festői tó a madaraknak és a borászatnak kedvező mikroklímával, kerékpárutakkal és kis hajókkal, ez a Péterfy iskola mindenkori tanévének első kirándulása.

Az idei programban szerepelt a Fertődi kastély megtekintése, új útvonal a Fertő-Hanság Nemzeti Parkon keresztül, és öt év után végre újra a Nezsideri szálláson volt lehetőségünk aludni. Nem volt defekt, eső, de volt hátszél, láncszakadás, csomagtartó törés, kerékpáros táska kiszakadás….

Radó Zsófia – szervező

És ahogyan Gazdig Cseperke látta:

Idén szeptember végén két osztálytársammal részt vettünk a Fertő-tó kerülő bicikli túrán.

Már az indulás előtt izgatottam vártuk az utat és a vonaton megállapítottuk, hogy nagyon jó a társaság. Mindenki kedves volt és jó fej. Mikor megérkeztünk a túra kezdőpontjához, már nagyon jó volt a hangulat. Indulás előtt még készítettünk egy csoportképet és neki is vágtunk az útnak.

Eleinte nehéz volt tartanom a gyors tempót, de hamar belejöttem. Nagyon tetszett, ha valaki elfáradt vagy lemaradt, azt bíztatták, segítették a többiek. A szállás is nagyon jó volt. Finom volt a reggeli és kényelmesek voltak az ágyak.

A túra második szakasza egy fokkal nehezebb volt, mert már izomlázunk is volt az előző nap óta. Szerencsére elegendő megállót iktattunk be, így ki lehetett bírni. Tetszett, hogy időben ott voltunk az állomáson, nem kellett sietni.

A visszaúton végig kártyáztunk és nagyon jól éreztük magunkat. Remélem, jövőre is tudunk jönni.